Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
   

Heb je een btw- of ondernemingsnummer?

Dan verwijzen we je graag door naar de Business-pagina.
Onze collega's die instaan voor onze zakelijke klanten, helpen je graag verder.

 

We zijn er voor jou. Contacteer ons.

Vragen of problemen? Onze medewerkers helpen je graag! Ze stellen alles in het werk om je mail binnen de 2 werkdagen (maandag tot en met vrijdag) te beantwoorden. Kies onder je mailformulier.

Je kan ons altijd telefonisch contacteren of online een kijkje nemen op Klantenservice.

 

Belangrijk:

  • Hou je klantennummer bij de hand. Je vindt het op je aanrekening of via Mijn Telenet.
  • Extra handig: de Telenet Support-app. Download hem en ontdek een antwoord op de veelgestelde vragen, bekijk je verbruik en openstaand saldo, …

Kies je mailformulier

Telenet-producten

Meer informatie over onze diensten, je abonnementen aanpassen of opzeggen?

 
 

Klacht

Heb je een btw- of ondernemingsnummer? Dan verwijzen we je graag door naar de Business-pagina.

 

Heb je al contact met ons opgenomen en werd je probleem nog steeds niet opgelost? Dan willen we dat graag weten.

  • Registreer je klacht en onze Customer Relations-specialisten helpen je binnen de twee werkdagen verder (maandag tot en met vrijdag).
 
 

Internetmisbruik

Heb je te maken met spam, phishing of hacking? Of merk je beveiligingsproblemen?

 
 
 
 

We zijn er voor jou. Schrijf ons.

Je kunt je vragen ook per brief sturen naar Telenet.
Na ontvangst van je brief contacteren we jou binnen de 5 werkdagen:

Adres

Telenet bvba
Tav. De klantendienst
Liersesteenweg 4
B-2800 Mechelen
Ondernemingsnummer: BE0473.416.418

Vermeld zeker je:

  • naam
  • klantennummer (indien van toepassing)
  • telefoonnummer waarop we je gemakkelijk kunnen bereiken